קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

עוף פפריקש

עוף פפריקש
עוף פפריקש יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. מנה אחת מכילה 285 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, אם יש לך זרעי קימל, קצפת, בצל קצוץ, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון מזרח אירופה. וזה טוב. נסו עוף פפריקש, עוף פפריקש, ו עוף פפריקש (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן קנולה חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
הוסף עוף; לבשל 5 דקות או עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
הסר מהמחבת, ולהתחמם.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מוסיפים בצל, פלפל ושום למחבת; מטגנים 4 דקות או עד למכרז. להחזיר עוף למחבת. מערבבים בשמנת ושאר החומרים; כיסוי ומבשלים 5 דקות או עד העוף נעשה רוטב הוא עבה מעט.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.שום מבוצרשום מבוצר411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפותעגבניות חתוכות לקוביות, לא מצורפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)11 קילו קישואים,זרעי קימלזרעי קימל454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף מכרזים, לחתוך לרצועות 1-inchחזה עוף מכרזים, לחתוך לרצועות 1-inch2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל prechoppedבצל prechopped1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום פרוס דק (כ 1 בינוני)פלפל אדום פרוס דק (כ 1 בינוני)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון