קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

עוף פרמזן

עוף פרמזן
המתכון עוף פרמזן יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-35 דקות. והוא יספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 948 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 18 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %35 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לכו לחנות ותביאו מלח ופלפל מעורבב, פרמזן, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קל פרמזן אצבעות עוף ועוטפת עוף פרמזן, Chasseur עוף (עוף בסגנון האנטר) עם פולנטה שמנת עם Gruyere ופרמזן, ו עוף פרמזן (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים את השד מכל העוף אם משתמשים. לאחר מכן חותכים את השד לחצי לאורכו ולהסיר את העור. לאחר מכן, מפזרים את השדיים עם תערובת מלח ופלפל. בקערה, לטאטא יחד את החלב והביצים עד מעורבב באופן שווה. לאחר מכן, מערבבים את פירורי הלחם והפטרוזיליה ונפרדים לפירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
פירורי לחםפירורי לחם
פטרוזיליהפטרוזיליה
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מחממים קצת שמן בסיר כבד גדול ל 350 מעלות f לטיגון. מחממים התנור ל 400 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
3
כדי לחם העוף, לטבול שד בקמח המנוסה, ואז לשטוף את הביצה ולבסוף מעיל שווה עם פירורי הלחם. חזור על התהליך עם העוף שנותר. לאחר breading כל העוף, במקום בשמן שחומם מראש ולאפשר לבשל במשך 2 דקות. ואז להעיף ולחזור בישול במשך 2 דקות אחרונות, עד חום זהוב. לאחר הבישול, להסיר ולאפשר ניקוז של כל שמן עודף על מגבות נייר.
מרכיבים שתצטרך
קמח מתובלקמח מתובל
פירורי לחםפירורי לחם
עוף שלםעוף שלם
לחםלחם
צ'דר טרי מגוררצ'דר טרי מגורר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
4
לאחר הטיגון, כף 1 כף הרוטב האדום על העוף המבושל ומפזרים 2 כפות של הגבינה. ואז אופים במשך 6 עד 7 דקות כדי להמס את הגבינה. לא על רוטב, על רטבים יגרום העוף כדי לקבל רטוב.
מרכיבים שתצטרך
עוף מבושלעוף מבושל
רוטברוטב
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
בסיר עמוק מעל חום בינוני, לחמם את הרוטב שנותר עד חם, ולאחר מכן לזרוק את הפסטה מבושל ומערבבים באופן שווה עם הרוטב. לאחר רטובים ומחומם, חלק לקערות העליון עם עוף אפוי ולסיים עם הגבינה הנותרת.
מרכיבים שתצטרך
פסטה מבושלתפסטה מבושלת
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
6
לשרת.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Monsanto Il Poggio קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto