קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

עוף, קינואה ותבשיל ירוק-זית

עוף, קינואה ותבשיל ירוק-זית
עוף, קינואה ותבשיל ירוק-זית עשויים להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני זה מגיש 4 . מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 13 גרם חלבון, 16 גרם שומן, ובסך הכל של 329 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. אם יש לכם שיני שום, אורגנו, גרידת תפוז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפל מחזורי מתכון כמו קינוח. מתכון זה מן המתכונים שלי יש 1 אוהדים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף די טוב של 63%. נסו תבשיל בקר ים תיכוני עם פסטו זית ירוק, הליבוט צלוי עם עונג זית ירוק וקינואה לימון פיקנטית, ו תבשיל עוף וזית אלג'יראי (מתכונים דומים).

הוראות

1
הביאו מרק לרתיחה בסיר גדול עם תחתית כבדה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים עוף ומורידים את האש לרתיחה. מבשלים עוף, מכוסה, 15 עד 20 דקות, או עד שהוא מבושל; מעבירים לצלחת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
יוצקים מרק לקערה גדולה ומניחים בצד. נגב את הסיר.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
סירסיר
4
מוסיפים שמן, בצל ומלח לסיר ומבשלים על אש בינונית עד שהבצל מתרכך ומתחיל להשחים, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מערבבים כמון, כוסברה, אורגנו ושום; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
אורגנואורגנו
שוםשום
כמוןכמון
6
מוסיפים אבקת צ 'ילי אנצ' ו, קאיין, עגבניות קצוצות, מרק שמור, גרידת תפוז וקינואה. מנמיכים את האש ומבשלים, מכוסה, עד להופעת טבעת לבנה סביב כל זרע קינואה, 10 עד 15 דקות. בינתיים, לגרוס עוף.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
גרידה כתומהגרידה כתומה
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
קינואהקינואה
מרקמרק
7
מוסיפים עוף מגורר,חומוס וזיתים ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
גרוס עוףגרוס עוף
חומוסחומוס
זיתיםזיתים

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס מבושל( garbanzos), שטוף אם משומרחומוס מבושל( garbanzos), שטוף אם משומר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שזיף בשלות קצוצות (כ -2 גדול) או עגבניות שימורים חתוכות לקוביות באשעגבניות שזיף בשלות קצוצות (כ -2 גדול) או עגבניות שימורים חתוכות לקוביות באש3שיני שום, טחוןשיני שום, טחון11 קילו קישואים,כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(יכול להיות או להרחיק)גרידה כתומהגרידה כתומה11 קילו קישואים,אורגנו מיובש (עדיף מקסיקני)אורגנו מיובש (עדיף מקסיקני)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפימיאנטו-זיתים ירוקים קטנים ממולאיםפימיאנטו-זיתים ירוקים קטנים ממולאים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1גדולבצל לבן, קצוץ דקבצל לבן, קצוץ דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עצמות, ירכיים עוף עורעצמות, ירכיים עוף עור