קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

עוף שיכור

עוף שיכור
אם יש לכם בירה, פלפל, מלח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש ברוזמרין אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצת קינוח פטל עם רוזמרין ופקאנים מסוכרים כקינוח. הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 10 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון לא כל כך spoonacular סופר של 38%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : עוף שיכור, עוף שיכור, ו עוף שיכור.

הוראות

1
מחממים גריל פחם מעל חום גבוה. כאשר הגחלים חמים וזוהרים, בזהירות לדחוף אותם אל הצדדים של הגריל, משאיר שטח פתוח באמצע הגריל. לשטוף ולנקז עוף. מעיל את העוף מבפנים ומבחוץ עם מלח מתובל ותיבול הבית. פתח את פחית הבירה בזהירות להכניס ענף של רוזמרין. לאחר מכן, מניחים את פחית הבירה לתוך חלל הגוף החל בחלק האחורי של העוף. בזהירות למקם את העוף על מרכז הגריל, מול 1 של הגחלים, לוודא שלא לשפוך את הבירה. מכסים את הגריל ומבשלים עד שהעוף נעשה, כ 45 דקות עד 1 שעה, הופכים את העוף לפי הצורך. העוף נעשה כאשר המיץ פועל ברור.
מרכיבים שתצטרך
מקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביסמקלות חטיף בשר בטעם פפרוני כל אחד), חתוכים לחתיכות בגודל ביס
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
צווארי עוףצווארי עוף
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
1/2 פאונד חוואר קצוץ1/2 פאונד חוואר קצוץ
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מגישים עוף עם צדדים ברביקיו האהובים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
מערבבים מרכיבים יחד ולאחסן במיכל אטום עד 6 חודשים.