קושיקל
מוכן ב12 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

עוף תאילנדי פיקנטי

עוף תאילנדי פיקנטי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף תאילנדי פיקנטי. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 283 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם עלי נענע, צ'ילה, עוף טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 12 דקות. נסו עוף תאילנדי פיקנטי, עוף תאילנדי פיקנטי, ו Rewind-עוף תאילנדי פיקנטי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לתאילנדית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher) עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
הברון הרצוג שנין בלאן (OU Kosher)
פה טרי ועגול מרגיש עם הערות פירותי אינטנסיבי של נקטרינה, דומדמניות ואורן עם גימור בהיר, נקי. יין רב תכליתי ליהנות עם מאכלים אתניים מתובלים מסינית להודית. גם נהדר כמו אפריטיף.