קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מגזין

עוף-תפוח קרוסטיני

עוף-תפוח קרוסטיני
צריך ללא גלוטן ומתאבן ראשוני? קרוסטיני עוף-תפוח יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. מתכון זה מספק 10 מנות. עם 15 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם כדורי מלבה בטעם שום, גבינת neufcha@gtel, תפוח סבתא סמית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. מתכונים דומים: Crostini di fegatini (כבד עוף טוסקני Crostini), Crostini di Fegatini (Crostini כבד עוף), ו קרוסטיני אגוז תפוח.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה קטנה, ערבוב היטב.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מורחים תערובת עוף באופן שווה על סיבובים מלבה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
3
מקשטים בעירית טרייה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך
עירית טרייהעירית טרייה

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם הבחירה הראשונה שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 62 דולר לבקבוק.
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
Castello di Meleto Chianti Classico Gran Selezione
אדום רובי אינטנסיבי. עוצמה ועשירה עם הערות חריפות ובלסמיות ואחריהן ניחוחות פירות יער אדומים. טאנינים עדינים ואלגנטיים משמחים את החך, ומכריזים על טעם לוואי נעים וארוך.