קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

עצמות צוואר וכרוב ירוק או לפת ירוק

עצמות צוואר וכרוב ירוק או לפת ירוק
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ומנה צדדית ראשונית? Neckbones ו כרוב ירוק או לפת ירוק יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא יספק כ 1 מנות. מנה אחת מכילה 2685 קלוריות, 167 גרם של חלבון ו196 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %88 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך ירוק לפת, צוואר חזיר, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מדהים של 89%. ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל), כרוב מטוגן, ירוק חרדל, וכריך שוויצרי אדום, ו ירוק לפת דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett ריזלינג עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Kabinett Riesling
למרות רעננותו הצעירה עדיין, הוא מציג את המאפיין המשובח של ריזלינג פירותי ורמז בסיסי של מינרל מאדמת הלוח הדבונית הכחולה / אפורה.מגישים יין מרענן זה מעט מקורר! כמו aperitif, במיוחד כאשר התבגר יותר, בשילוב עם פירות ים או עופות.