קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות32
ציון בריאות1
מגזין

פאדי ' ס ראובן דיפ

פאדי ' ס ראובן דיפ
מטבל ראובן של פאדי עשוי להיות רק הר ד ' אובר אתה מחפש. מתכון זה משמש 32. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 71 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. לכו לחנות ואספו גבינה שוויצרית, כרוב כבוש, לחם שיפון ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה מושלם עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 5 דקות. עם כפית ציון 17%, המנה הזו לא כל כך יוצאת דופן. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון ראובן דיפ, ראובן דיפ, ו ראובן דיפ.

הוראות

1
ב-1-1/2-קווט. סיר איטי, לשלב את חמשת המרכיבים הראשונים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 2 שעות או עד שהגבינה נמסה; מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מגישים חם עם לחם או קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות את מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-600 דולר לבקבוק.
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
מואט ושנדון אימפריאל (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
הצבע הוא צהוב קש זהוב אלגנטי עם הדגשות ענבר.ניחוחותיו קורנים וחושפים פירות צהובים בהירים (תפוח, אגס, אפרסק צהוב), דבש, ניואנסים פרחוניים (פריחת ליים) ותווים בלונדיניים אלגנטיים (בריוש ואגוזים טריים).החיך מפתה, עשיר בטעם וחלק המשלב נדיבות ועדינות, מלאות ומרץ, ואחריו פריכות רעננה בעדינות (פרי עם זרעים), כדי לחשוף את האיזון הקסום של השמפניה.