קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי חמאת בוטנים דרומי

פאי חמאת בוטנים דרומי
פאי חמאת בוטנים דרומי לוקח בערך 45 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 11 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל 494 קלוריות. זה עובד טוב כמו קינוח. מתכון זה מכלמתכונים יש 46 אוהדים. זה הוא מאוד ידידותי לתקציב מתכון לחובבי האוכל הדרומי. אם יש לכם קרום פאי לא אפוי, סירופ תירס, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר חלב חינם דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 40%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם פאי שוקולד צ'יפס חמאת בוטנים דרומית, פאי בוטנים דרומי ללא חלב, ו עוגת עוגיות שיבולת שועל חמאת בוטנים עם חמאת בוטנים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה שלבו סוכר, מלח, סירופ תירס, חמאת בוטנים וביצים עם מערבל חשמלי. מערבבים בוטנים ביד.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סירופ תירססירופ תירס
בוטניםבוטנים
סוכרסוכר
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
3
יוצקים מילוי לקרום העוגה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה
4
אופים בתנור שחומם מראש למשך 40 עד 50 דקות, או עד שהקרום מזהיב. (מרכז המילוי עשוי להיות מעט רך אך יהפוך למוצק ככל שהעוגה מתקררת.)
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), משקה אלכוהולי, מרכיב, Lambrusco, קטגוריית מוצרי מזון, קרם שרי, Vin Santo, אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, יין אדום נוצץ, Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce, יבול מאוחר

יין, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לפאי חמאת בוטנים. יינות אלה הם כל מתוק, וזה חשוב מאז היין צריך בדרך כלל להיות מתוק יותר מאשר האוכל שאתה זיווג עם זה. אתה יכול לנסות ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-70 דולר לבקבוק.
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
ווב קליקו צהוב תווית ברוט עם שקית מתנה איזותרמית
התיק האיזותרמי ששומר על בקבוק תווית צהובה קר עד שעתיים. את מתנה מושלמת כמו זה מאוד תכליתי ויכול להיות מקופל ונשא בתיק שלך!בית שמפניה נשפט בסופו של דבר על איכות הברוט הלא וינטג ' שלו. זה בייצור של יין כזה כי האמנות האמיתית של מיזוג שמפניה מגלה את עצמה.זוהי אמנות שבה הבית של ווב קליקו מצטיין. התווית הצהובה של ברוט שלנו משקפת את הכרמים הנהדרים שבבעלותנו ואת האופי העקבי של סגנון הבית שלנו.הדומיננטיות של פינו נואר מספקת את המבנה שהוא כל כך בדרך כלל קליקו, בעוד שמגע של פינו מיונייר מעגל את התערובת. שרדונה מוסיף את האלגנטיות ואת עדינות חיוני יין מאוזן לחלוטין.