קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

פאי לימון צרפתי

פאי לימון צרפתי
פאי לימון צרפתי יכול להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 517 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 21 גרם שומן. אתה מקבל קינוח שמגיש 6. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך קמח, קליפת לימון, ביצים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מהכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: עוגת משי צרפתית תוצרת בית (מאפס), עוגת לימון צרפתית קנדית, ו לחם מטוגן עם קרם לימון.

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. אתה יכול לנסות Chateau Larroque בורדו Superieur. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק