קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פאי פקאן שיבולת שועל

פאי פקאן שיבולת שועל
פאי פקאן שיבולת שועל עשוי להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מתכון זה מכין 8 מנות עם 582 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. זה מושלם עבור חג ההודיה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר צמחוני דיאטה. זה הוא זול למדי מתכון לחובבי האוכל הדרומי. גשו לסופר וקנו סוכר, חלב, ביצים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך סופר מדהים ציון של 29%. נסו עוגת גבינה מיני שוקולד פקאן, לחם בננה פקאן שיבולת שועל ליום שיבולת שועל לאומי, ו פאי פקאן שיבולת שועל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים את הביצים והסוכרים. מקציפים בהדרגה את סירופ התירס, החלב, החמאה, הווניל והמלח. מערבבים פנימה אגוזי פקאן, שיבולת שועל וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
קוקוסקוקוס
ונילוניל
חמאהחמאה
פקאניםפקאנים
ביצהביצה
חלבחלב
שיבולת שועלשיבולת שועל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
יוצקים לתוך פגז בצק.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות מאפהקונכיות מאפה
3
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 45-50 דקות או עד שסכין המוחדרת ליד המרכז יוצאת נקייה (מכסים את הקצוות באופן רופף בנייר כסף במידת הצורך כדי למנוע השחמה יתר). מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
סכיןסכין
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם אפשרויות נהדרות לדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דר 'הרמן דר' ריזלינג. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -18 דולר.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.