קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פודינג חמוציות, מייפל ופקאן

פודינג חמוציות, מייפל ופקאן
חמוציות, מייפל & פודינג פקאן נטול גלוטן,, ללא חלב, ולטו אובו צמחוני קינוח. מנה אחת מכילה 664 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 34 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך תבלין, סירופ מייפל, מיץ תפוזים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 95 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו -30 דקות. נסו פודינג אורז מייפל פקאן, פודינג לחם מייפל פקאן, ו פודינג דביק סירופ פקאן & מייפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את כל החומרים לפודינג לתוך קערה גדולה ומערבבים יחד עד מעורבב היטב. אל תדחה על ידי עקביות של התערובת זה די רטוב. שמן קל אגן פודינג 1.5 ליטר. להטות את התערובת לתוך זה ולחץ למטה. הפוך כיסוי לאגן הפודינג באמצעות שכבה כפולה כל נייר משומן נייר אלומיניום רדיד אלומיניום. הפוך קפלים באמצע הסדינים האלה כדי לאפשר להרחבת הפודינג. לחץ עליו מעל החלק העליון של אגן הפודינג ולאבטח אותו היטב עם חתיכת חוט כפולה. השתמש במחרוזת נוספת קטנה כדי להפוך את הידית כדי להקל על הרמה פנימה והחוצה של המים הרותחים.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מבשלים את הפודינג במחבת גדולה עם מכסה הולם היטב. לא צריך להיות מספיק מים רותחים לבוא שני שלישים את הצדדים של האגן בכל העת כל כך לפקוח עין על זה. מבשלים את הפודינג במשך 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
כדי להפוך את ציפוי, לבשל את חמוציות בסירופ מייפל עד שהם פרצו פתוחים ולהיות סירופ. לאחר הפודינג מבושל, להסיר את המכסה בזהירות להטות אותו על צלחת הגשה גדולה. כפית חמוציות חמות וסירופ מייפל מעל ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לפודינג. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם ן NV ג ' ונסון. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 19 דולר לבקבוק.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "