קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

פודינג יער שחור

פודינג יער שחור
פודינג היער השחור יכול להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 488 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. לכי לחנות ותקני ענבים, קרם דה קסיס, דובדבנים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-75 היו אומרים שזה פגע במקום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו עוגת פודינג יער שחור, עוגת פודינג יער שחור, ו עוגת יער שחור ללא ביצים, איך להכין עוגת יער שחור (מתכונים דומים).

הוראות

1
מברשת אגן פודינג 1.5 ליטר עם שמן-אם אין לך פודינגבסין 1.5 ליטר, להשתמש באחד קטן ומגישים anyfruit כי לא יתאים בצד. קו thebasin עם שכבה כפולה של סרט נצמדות, תלוי באגן בחלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
שים את האוכמניות, הדובדבנים, הגפנים והסוכר בסיר עם 3 כפות. מכסים ומחממים בעדינות, בוחשיםכמו, עד שהסוכר נמס והפרי מתקתק.
מרכיבים שתצטרך
חצי-חצי או קצפת, לא חובהחצי-חצי או קצפת, לא חובה
1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי1/3 כוס שמן קוקוס או צמחי
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מוסיפים את דומדמניות ואוכמניות, מכסים ומבשלים בעדינות במשך 2 דקות יותר עד הפרי הוא justsoftened. תוריד את החום וקריר.מסננים את הפרי לתוך מסננת להגדיר קערת overa. השאירו 5 דקות כדי לנקז היטב, ואז מערבבים את הקאסיס או ריבנה לתוך המיצים המתורבתים. לקצץ את הקרום מפרוסות לחם הפנים ולהשליך, לאבד כמה שיותר קטן. ואז להשתמש במברשת פסטרי כדי להפיץ קצת של ברי juicesover צד אחד של כל פרוסה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
קרם דה קסיסקרם דה קסיס
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
1/2 קילו טופו יציב, שבור1/2 קילו טופו יציב, שבור
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
4
חותכים circlefrose 1 (או 2 חצי עיגולים מ2 פרוסות) כי יהיה לכסות בצורה מסודרת את הבסיס של האגן, ולדחוף פנימה מיץ בצד למטה.שמור קצת לחם, כך שיש לך מספיקכסות את החלק העליון של האגן,ולאחר מכן חצי את הפרוסות הנותרות לתוך fatfingers – זמירה על האריך הנכוןכדי קו הצדדים של האגן. לאחר מכן, מיץ בצד למטה,לעבוד מסביב לאגן, חופפים את הקצוות של הלחם בהיר ולחץ עליהם להישאר במקום, עד האגן הוא linedwith לחם לחלוטין. תיקון כל פערים עם שאריות.שמור כמה כפיות של פירות toserve, ואז כפית את השאר לתוך האגן מצופה לחם, למעוך את הפרי עד לרמה זה. שמור 150 מ " ל של juicesעם פירות יער שמורים, ולאחר מכן לשפוך אותו לתוך האגן, להתרכז בצביעה אותו סביב הקצוות כדי לספוג את הלחם. פאזל הלחם שמורות toneatly לכסות את החלק העליון ולאטום את הפרי, הפעם הצבת אותו בצד מיץ. Looselycover החלק העליון של האגן עם סרט נצמד.מצא צלחת קטנה שתתאים בנוחות על פני האגן כך שהוא במגע עםהפודינג ולהוסיף 4 x 400g פחיות להרים אותו. צ ' יל לילה עם מיץ שמורים ו berries.To מגישים, לפתוח ולהפוך את הבסיס על צלחת הגשה עם שפה כדי holdany מיצים. הרם את הכיור, מחזיק את הפילם למטה בחוזקה כפי שאתה מושך כדי לעזור לך להסיר אותו. לקלף את חוט התיל לרound הפודינג. אם יש לך כתמים whitebread גלוי, כפית על כמה מיץ לצבוע אותו. כפית את שאר האוכמניות ומיץ על החלק העליון של thepud ומגישים עם קרוש או singlecream, אם אתה רוצה.
מרכיבים שתצטרך
טארטים זעירים בציפוי אדוםטארטים זעירים בציפוי אדום
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם