קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות33
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פודינג לחם מתובל צ'אי תפוחים

פודינג לחם מתובל צ'אי תפוחים
צריכים קינוח צמחוני לקטו אובו? פודינג לחם מתובל צ'אי תפוח יכול להיות מתכון אדיר לנסות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ-41 גרם חלבון, 32 גרם שומן ובסך הכל 1272 קלוריות. מתאים ל-6 מנות. תמורת $2.06 למנה, מתכון זה מכסה 44% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 3 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. גשו לסופר וקנו חלב, אגוז מוסקט, תרמילי הל ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון ספונקולרי של 38%, המנה הזו לא כל כך נהדרת. פודינג לחם קרמל-תפוח מתובל, פודינג מתובל צ'אי ואפייתו ללא אלרגיה עם לחם צ'אי מתובל תפוחים ללא גוטן של Kim's ללא חלב, דומים מאוד למתכון זה.

יין מומלץ: מדיירה, Pedro Ximenez

Madeiran ופדרו Ximénez הם בחירה מצוינת עבור פודינג לחם. הטעם המתוק והאגוזי של פדרו שימנז עם תווים של תאנים וקרמל משתלב כל כך טוב עם פודינג לחם. מדיירין היא אופציה נוספת - אתה יכול אפילו למצוא מתכונים באמצעות מדירן בפודינג הלחם! Juve & Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Juve & Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
Juve & Camps Reserva de la Familia 40 שנה Cuvee Cava
בצבע זהב בהיר, לקאווה זו ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, באגט קלוי עם רמזים של הדרים לימון ומשמשים. החך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. הקאווה הברוטה הטבעית הזו היא רב-תכליתית ביותר מכיוון שלא הוסיפו מינון, כך שהחומציות והבועות מנקות את החך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, מוסר ים במרינדה במיסו, טונה בציפוי שומשום, צ'יקן טיקה מסאלה וג'מון איבריקו.