קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות9
ציון בריאות1
מגזין

פודינג קרם קוקוס

פודינג קרם קוקוס
פודינג קרם קוקוס נטול גלוטן, ולקטו אובו צמחוני קינוח. והוא מתאים להגשה ל 9 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 261 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לך קוקוס, חלב, ביצים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 19%, המנה הזו לא כל כך מעולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת קרם וניל/שוקולד / קוקוס / פודינג קרם בננה, פודינג קרם קוקוס, ו עוגת קרם קוקוס פודינג זרעי צ'יה.

הוראות

1
בסיר כבד גדול, שלבו 3/4 כוס סוכר ועמילן תירס; מערבבים חלב עד לקבלת תערובת חלקה. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהם סמיכים ומבעבעים; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
סוכרסוכר
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסירים מהאש.
3
בקערה מקציפים חלמונים. מערבבים 1 כוס תערובת חלב חם לחלמונים; להחזיר את כל למחבת, תוך בחישה מתמדת. מביאים לרתיחה עדינה על אש בינונית; מבשלים ומערבבים עוד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
4
מסירים מהאש. מערבבים פנימה קוקוס ווניל. מצננים לפושר מבלי לערבב.
מרכיבים שתצטרך
קוקוסקוקוס
ונילוניל
5
יוצקים לתוך 8-ב לא משומן. תבנית אפייה מרובעת. בקערה גדולה ועם מכות נקיות מקציפים חלבונים במהירות בינונית עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים בהדרגה את יתרת הסוכר, 1 כף בכל פעם, גבוה עד שנוצרות פסגות נוקשות.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
6
מורחים על פודינג, איטום לקצוות.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
7
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 למשך 10-15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מגישים חם.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

פודינג עובד ממש טוב עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. סולרה קרם שרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.