קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות3
מגזין

פודינג שוקולד מנטה

פודינג שוקולד מנטה
מתאים ל-2 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 2 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 151 קלוריות. גשו לסופר וקנו סוכר, קקאו, קורנפלור ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו עוגת פודינג שוקולד מנטה, עוגיות פודינג מנטה שוקולד לבן, ו פודינג לחם מנטה שוקולד דביק (מתכונים דומים).

הוראות

1
שים את אבקת המנטה לתוך צלחת מיקרוגל 4 כוסות ולהוסיף את עמילן התירס, קקאו, וסוכר. מוסיפים לאט את החלב, מערבבים היטב. (כמה קקאו אולי לא נראה להתמזג, אבל זה יהיה ברגע שאתה מתחיל לבשל.) מיקרוגל על כוח גבוה במשך 1 דקה. מערבבים היטב. חזור למיקרוגל במשך 30 שניות, מערבבים, וחוזרים עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. צפה בו בזהירות כדי לוודא שהוא לא רותח על הצדדים. ברגע שהוא מגיע לרתיחה, לתת לו 30 שניות יותר, הפסקת מיקרוגל אם הוא מאיים לרתוח מעל. מערבבים היטב, ויוצקים לתוך 2 מנות.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
מנטהמנטה
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
2
מקשטים במקלות מנטה. (ראה כיווני ארובה למטה.)
מרכיבים שתצטרך
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)