קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות3
מגזין

פונץ ' רום אפרסמון

פונץ ' רום אפרסמון
פונץ ' רום אפרסמון עשוי להיות מה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 2607 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא יספק כ 1 מנות. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. גשו לסופר וקנו ביטר כתום, רום, מים ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכונים דומים: אפרסמון טיפש פודינג מ אפרסמון עומס יתר, גלידת אננס טבעת רום # SummerDessertWeek, ו אפרסמון ועוגת חמוציות.

הוראות

1
שלב את פרוסות האפרסמון ורום (שמירה על בקבוק הרום) בצנצנת גדולה בעלת פה רחב. חותם ומניח באזור חשוך במשך 3 ימים( או יותר), בעדינות רועד מדי יום. ברגע שהטעם מספיק נועז לטעמכם, השליכו את פרוסות האפרסמון ועברו דרך משפך כפול מרופד בכותנה בחזרה לבקבוק הליקר. מקררים את התוספת rum.To הפוך את סירופ קינמון: בסיר קטן מוסיפים מים וקינמון ומביאים לרתיחה. מבשלים במשך 10 דקות, ואת מסננים מקלות קינמון. מביאים מים לרתיחה, מוסיפים סוכר ומערבבים עד שהסוכר נמס, מורידים חום ומבשלים כ -10 דקות עד לסירופ בעקביות. מקררים את הסירופ הנוסף לאחד week.To הפוך את אגרוף הרום: ב שייקר קוקטייל חצי מלא קוביות קרח, יוצקים יחד 2 אונקיה אפרסמון חדור רום, ¼ אונקיית סירופ קינמון, מיץ תפוזים, רום כהה וביטר תפוזים, לנער במרץ. מסננים לתוך זכוכית מלאה קרח; מקשטים עם פרוסות אפרסמון נוספות צורם טרי של אגוז מוסקט.
מרכיבים שתצטרך
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
ביטר כתוםביטר כתום
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
אפרסמוןאפרסמון
דבש הדריםדבש הדרים
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
להתיז תמצית וניללהתיז תמצית וניל
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
משפךמשפך