קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות27
מגזין

פופקורן כתום של גובלין

פופקורן כתום של גובלין
הפופקורן הכתום של גובלין הוא מתכון אמריקאי המגיש 16. המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 1039 קלוריות, 31 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. אם יש לך חמאה, צבעי מאכל, סוכר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותה. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. עם כפית ציון 67%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עיני גובלין, ג'ובלין צ' ויס, ו פופקורן ארטיק כתום.

הוראות

1
מניחים פופקורן בקערה גדולה מאוד. בסיר קטן, ממיסים חמאה. מערבבים פנימה את הסוכר, סירופ התירס והמלח. מבשלים ומערבבים על אש בינונית עד שהתערובת מגיעה לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה; מבשלים 5 דקות יותר, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
סירופ תירססירופ תירס
פופקורןפופקורן
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
2
מסירים מהאש. מערבבים פנימה וניל וצבעי מאכל.
מרכיבים שתצטרך
צבע מזוןצבע מזון
ונילוניל
3
יוצקים מעל פופקורן; לזרוק למעיל.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
4
העברה לשני 15 אינץ'. 10 אינץ'. איקס 1 אינץ'. תבניות אפייה מצופות בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 250 כ - 45 דקות, תוך ערבוב כל 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מורחים על נייר שעווה להתקרר. אחסן במיכלים אטומים.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

פופקורן עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-19 דולר לבקבוק.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.