קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

פופקורן קנדי קיין

פופקורן קנדי קיין
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מתאבנים hor, אז תנו הזדמנות ל פופקורן קנה ממתק. והוא יספק כ 20 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 48 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו סוכריות מנטה, פופקורן לא מצופה, ציפוי בטעם וניל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זה מושלם עבור חג המולד. . וזה די גרוע. נסו סוכריות קנה פופקורן כדורי, פופקורן סוכריית מנטה, ו קנדי קיין קוקטייל עם וודקה תוצרת בית קנדי קיין חדורה (מתכונים דומים).

הוראות

1
באמצעות מנפח אוויר, פופ פופקורן, מקום לקערה גדולה, ולהשליך גרעיני unpopped. ממיסים את ציפוי הקונדיטוריה לפי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
פופקורןפופקורן
פופפופ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
יוצקים את הציפוי המומס על הפופקורן, ומפזרים את מקלות הממתקים המרוסקים על התערובת. שימוש בידיים שלך, לעבוד ציפוי ממתקים ו מקלות ממתקים מרוסקים כל דרך הפופקורן.
מרכיבים שתצטרך
קליפת שקדיםקליפת שקדים
קנדי קייןקנדי קיין
פופקורןפופקורן
3
תן לתערובת להתקרר, ולפרק לחתיכות בגודל ביס.

ציוד

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מוגז הם הבחירה העליונה שלי לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות Kir-Yianni Akakies נוצץ רוזה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 22 דולר לבקבוק.
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
Kir-Yianni Akakies נוצץ עלה
צבע ורוד בהיר עמוק. בועות שופעות מדי המציינות את הריחות הנפלאים של Xinomavro. זוג מעולה עם מטבח ים תיכוני, מנות מתובלות של המטבח האסייתי ודגים שמנוניים. ניתן ליהנות ממנו גם כאפריטיף או אחרי ארוחה.