קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות12
ציון בריאות61
מגזין

פופקורן שוקולד

פופקורן שוקולד
פופקורן שוקולד יכול להיות רק ההור ד ' אובר שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 24% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 12. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 23 גרם חלבון, 18 גרם שומן, ובסך הכל 777 קלוריות. אם יש לכם ממתק שוקולד חלב, מרשמלו, פופקורן מוקפץ וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 90%. ציון זה מרהיב. מתכונים דומים: פופקורן ולנטיין (פופקורן שוקולד לבן), פופקורן שוקולד מהיר עם טפטוף חלב מרוכז (פיפוקה דה שוקולד), ו פופקורן שוקולד חם.

הוראות

1
מניחים פופקורן בתוך 15 אינץ ' משומן. איקס 10-ב. איקס 1-ב. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת7 חתיכות שוש חבל שחור - 8 אינץ' כל אחת
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
מפזרים מרשמלו ובוטנים. שוברים חטיפי ממתקים לשניים ומניחים מעל.
מרכיבים שתצטרך
5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים5-1/2 כוסות דגני אורז פריכים
בר סוכריות טופי אנגלי, קצוץבר סוכריות טופי אנגלי, קצוץ
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
3
אופים בחום של 300 מעלות למשך 5 דקות.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
תן לעמוד במשך דקה 1; לזרוק למעיל. אחסן בכלי אטום.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם בחירה מצוינת לפופקורן. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא כוכב מתוק צ ' אנדון. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-21 דולר.
צ ' אנדון מתוק כוכב
צ ' אנדון מתוק כוכב
כוכב מתוק צ ' אנדון הוא שופע להפליא. נוצר באמצעות אותם שלושה זני ענבים אצילים המשמשים בשמפניה, לכוכב המתוק של צ ' נדון קליפורניה יש מינון גבוה יותר, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת אם אתה אוהב פרוסקו או שיש לך שן מתוקה.על האף, פסיפלורה, אפרסק לבן ואשכולית. כוכב מתוק צ ' אנדון הוא שופע להפליא. שלה חלקה עם שכבות של טעימות ותווים טרופיים. זוהי התאמה נהדרת למאכלים חריפים, כולל קארי ופאד תאילנדי. זה גם הולך נהדר עם גבינה וקינוחים, כמו קרגמה ברול סיידה, טארטות פירות או עוגת חתונה.