קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

פוקצ'ה עם ענבים (Schiacciata con L'uva)

פוקצ'ה עם ענבים (Schiacciata con L'uva)
המתכון פוקצ'ה עם ענבים (Schiacciata con l' uva) יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 4 שעות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 4 גר' של חלבון, 5 גרם של שומן, וסך הכל 227 קלוריות. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 12 . גשו לסופר וקנו שמרים, חצי קמח וחצי קמח, שמן זית איכותי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: Schiacciata עם ענבים, ענבים גראפה פוקצ'ה (Schiacciata קון l' uva) מתכון, ו Schiacciata של מריו בטאלי עם ענבי קונקורד וזרעי שומר.

הוראות

1
מערבבים יחד שמרים, יין, דבש, ומים חמים בקערה גדולה עד שמרים מומס.
מרכיבים שתצטרך
2
בואו לעמוד עד מבעבע, כ -10 דקות.
3
מערבבים 1 כוס קמח (תערובת תהיה גבשושי). מכסים את הקערה בניילון נצמד ומגבת מטבח ומניחים לעלייה במקום חם עד להכפלה בתפזורת, 40 עד 50 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שמן, 1 1/2 כוסות קמח, ומלח ים ומערבבים עד לקבלת הבצק הדביק.
מרכיבים שתצטרך
5
ללוש בצק על משטח עבודה משוריין, בהדרגה להוסיף עד 1/2 כוס יותר קמח במידת הצורך כדי לשמור על הבצק מלדבק, עד הבצק הוא חלק וגמיש אבל עדיין רך, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים את הבצק לקערה גדולה ומשומנת והופכים למעיל. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומגבת מטבח ולתת לעלות במקום חם עד הוכפל בתפזורת, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
7
להפוך את הבצק על משטח העבודה ללוש מספר פעמים כדי לשחרר אוויר.
מרכיבים שתצטרך
8
חותכים בצק לשניים.
מרכיבים שתצטרך
9
מרדדים חתיכת 1 של בצק, שמירה על חתיכה שנותרה מכוסה, עם מערוך מקומח קלות לתוך מלבן מחוספס 12 על ידי 10 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
10
מעבירים את הבצק למחבת אפייה משומנת קלות של 15 על 10 על 1 אינץ ' ומתמתחים בעדינות כדי לכסות ככל האפשר את התחתית (הבצק עלול לא להתאים בדיוק).
מרכיבים שתצטרך
11
מפזרים חצי מענבים על בצק, ואז מפזרים ענבים עם סוכר 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
12
מרדדים את חתיכת הבצק שנותרה באותו אופן ומניחים על גבי ענבים, מותחים בעדינות את הבצק כדי לכסות ענבים. מפזרים את הענבים הנותרים וסוכר 1/4 כוס על גבי ולחץ בעדינות לתוך הבצק. מחבת כיסוי עם לעטוף פלסטיק ומגבת מטבח ולתת לעלות במקום חם עד הוכפל בתפזורת, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
13
מחממים תנור ל 204°.
14
אופים schiacciata באמצע התנור עד משחימים היטב ומוצקים באמצע, 40 עד 45 דקות. שחרר צדדים ותחתית של schiacciata עם מרית להחליק על מתלה להתקרר.
15
מגישים בטמפרטורת החדר.
1
* יין וענבי קונקורד הם טעימים, אבל יש להם בורות גדולים בהשוואה לזני ענבים אחרים. להתנגד לפיתוי לבור אותם-קשה לעשות יותר מדי נוזל יפריש מהם לתוך הבצק.
מרכיבים שתצטרך