קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

פטה טונה

פטה טונה
טונה פטה דורש על 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 6 גרם חלבון, 6 גרם שומן, ובסך הכל 130 קלוריות. מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. אם יש לכם רוטב צ'ילי, רוטב פלפל, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד גם הר ד ' אובר סביר מאוד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך יוצא מן הכלל ציון כף של 26%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פטה טונה, פטה טונה קל, ו טונה טריה פסטטקס בניחוח רוזמרין.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את גבינת השמנת, רוטב הצ ' ילי, הבצל, אבקת השום ורוטב הפלפל החריף עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חריףרוטב חריף
אבקת שוםאבקת שום
גבינת שמנתגבינת שמנת
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים טונה ופטרוזיליה; מערבבים היטב. מעצבים לכדור; מניחים על צלחת הגשה. מכסים ומכניסים למקרר למשך 3 שעות לפחות.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
טונהטונה
3
מגישים עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה להתאים עם יין פינו נואר, מרלו ורוז סלקום. למרות שדגים משולבים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים 'בשרניים' יותר כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז * * גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר ליין לבן. הספסל סונומה קוסט פינו נואר עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
ספסל סונומה חוף פינו נואר
ספסל סונומה חוף פינו נואר
רזה, תוססת ומענגת. מקורו בעיקר מ-סנג 'יאקומו אמארל רנצ' ויניארד בסונומה קוסט אווה. זהו יין בעל מבנה רזה ואלגנטי וחומציות תוססת, המזכיר Burgundy.It משלים רטבים עשירים, בשרים קלויים ואוהב להיות מזווג עם עופות.