קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות92
מגזין

פטה כבד עוף מהיר וקל

פטה כבד עוף מהיר וקל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל מהיר וקל עוף פטה כבד. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 1069 קלוריות, 85 גרם חלבון ו 73 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. 7 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לך בצל, פלפל, ביצה קשה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו פטה כבד עוף קל, כבד Pâté – מוס כבד עוף המשי והקרימי ביותר אי פעם, ו פטה כבד עוף" (מתכונים דומים).

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתית ניתן לזווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. Chateau Larroque בורדו Superieur עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Chateau Larroque בורדו Superieur
Chateau Larroque בורדו Superieur
גוון גארנט כהה בצבע. פירות אדומים, שקדים ואגוזים, עם ניחוח וניל קלוש. ההתקפה קטיפתי משיי, מגלה טעם נעים, מרוכז עם מבנה טוב. טעמים של פירות יבשים, ושילוב של שוש וצלילים קלויים.תערובת: 63% מרלו, 32% קברנה סוביניון, 5% קברנה פרנק