קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

פטה סלמון אדום

פטה סלמון אדום
פטה סלמון אדום יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה 132 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 11 גרם שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. . אם יש לכם מיץ לימון, בצל, חזרת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני ופסקטריאני דיאט. נסו פטה סלמון, פטה סלמון, ו פטה סלמון (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה בינונית, מערבבים יחד את הסלמון, גבינת שמנת, חזרת, מיץ לימון ובצל. צמרמורת במידת צורך עד המשרד מספיק כדי להתמודד, ואז ליצור לכדור.
מרכיבים שתצטרך
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
חזרתחזרת
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מגלגלים פטרוזיליה ו/או פקאנים. מקררים עד ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צבעי מאכל אדום, צהוב וירוקצבעי מאכל אדום, צהוב וירוק
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
3
מגישים עם קרקרים שונים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו