קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

פטוצ'יני שרימפס פיקנטי

פטוצ'יני שרימפס פיקנטי
פטוצ'יני שרימפס פיקנטי הוא מנה עיקרית המגישה 4. מנה אחת מכילה 419 קלוריות, 29 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %24 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. מתכון זה מ טעם הבית דורש חומץ בלסמי, מלח, עגבניות שזיפים ושמן זית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 59%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון שרימפס חריף ופטוצ'יני, פטוצ'יני שרימפס עגבניות פיקנטי, ו שרימפס ופטוצ'יני.

הוראות

1
מבשלים פטוצ ' יני לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת טפלון גדולה, הקפיצו בצל ושום בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות ומרק. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
3
מוסיפים את התרד, השרימפס, הפטרוזיליה והחומץ. מבשלים, ללא כיסוי, למשך 2 דקות או עד שהשרימפס מחומם. מערבבים פנימה את החמאה, המלח, הפלפל והקאיין.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פטרוזיליהפטרוזיליה
תרדתרד
חומץחומץ
חמאהחמאה
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
מלחמלח
4
מסננים פטוצ ' יני; מגישים עם תערובת שרימפס וגבינת פטה.
מרכיבים שתצטרך
גבינת פטהגבינת פטה
פטוצ ' יניפטוצ ' יני
שרימפסשרימפס

ציוד

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה0(יכול להיות או להרחיק)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת פטה, מתפוררתגבינת פטה, מתפוררת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטוצ'יני לא מבושלפטוצ'יני לא מבושל2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס4עגבניות שזיף, קצוץעגבניות שזיף, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מבושל שרימפס בינוני, קלופים ומפורריםמבושל שרימפס בינוני, קלופים ומפוררים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טרי קצוץ גסתרד טרי קצוץ גס

יין מומלץ: סוביניון בלאן, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרימפס בתפריט? נסה להתאים עם סוביניון בלאן, ריזלינג ופינו גריגיו. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס המוכנים במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. אתה יכול לנסות את וינה ליידה סוביניון בלאן. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
וינה ליידה סוביניון בלאן
וינה ליידה סוביניון בלאן
מציג מינרליות אקספרסיבית, סוביניון בלאן 2013 מסומן בעוצמה ארומטית עוצמתית ובספקטרום ארומטי רחב, עם תווים צמחיים, ציטריים וטרופיים. הוא טרי בחיך, מציע חומציות פריכה וחריפה וגימור לימון עסיסי. זוג עם עוגות סרטנים, טרגון עוף או מולים.