קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

פטריות כבושות עם שום

פטריות כבושות עם שום
פטריות כבושות עם שום עשויות להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. מנה אחת מכילה 21 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן. מתכון זה משמש 18. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם שמן צמחי, פטריות, בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, ו 30 שלם דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 15%, וזה לא כל כך עצום. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם פטריות כבושות, פטריות כבושות, ו פטריות בר כבושות.

הוראות

1
בצנצנת זכוכית גדולה עם מכסה צמוד, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים.
2
מוסיפים את הפטריות, הבצל והשום. מכסים ומנערים בעדינות למעיל. מכניסים למקרר למשך 8 שעות או למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
3
מסננים לפני ההגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. שמורת פייר פיטרס קובי גרנד קרו עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 65 דולר לבקבוק.
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
פייר פיטרס קווי ריזרב גרנד קרו
היין בהיר או חיוור עם רמזים של ירוק אופייני לשרדונה. המוס בסדר וקבוע עם סרט יפה של בועות חזקות. האף הראשון הוא גם פרחוני ופירותי, ואז מגיע הערות של אגוזים טריים ולחם טרי. בסיום יש הדר אשר מביא רושם יפה של חלקות ורעננות. ההתקפה היא כנה, קשורה עדינות ועגלגלות. הרושם הראשוני נשלט עם פירות לבנים טריים (לימון ואגס) ועם פרחים (שיטה), ואחריהם תווים שמנת. סוף סוף מתמיד על הדרים (אשכוליות מסוכרות, קלמנטינה ולימון) ומינרליות, ומביא רעננות ואלגנטיות ליין.