קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות34
מגזין

פייס ® Sirloin סטייק אולה

פייס ® Sirloin סטייק אולה
פייס® Sirloin סטייק אולה הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 168 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 4 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום ולנטין. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. נסו סטייק סינטה בגריל עם ראגו ירקות קיץ וצ'יפס סטייק, סטייק סינטה בגריל עם רוטב סטייק תוצרת בית, ו כריכי סטייק סינטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
משמן קלות את מתלה הגריל ומחמם את הגריל עד בינוני. גריל הסטייק במשך 20 דקות עבור בינוני-נדיר או כדי doneness הרצוי, הפיכת הסטייק מעל באמצע דרך בישול צחצוח לעתים קרובות עם 1 כוס רוטב פיקנטה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיקנטהרוטב פיקנטה
סטייק.סטייק.
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
2
בואו לעמוד במשך 10 דקות לפני חיתוך.
3
מגישים עם רוטב פיקנטה נוסף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיקנטהרוטב פיקנטה

ציוד

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Maddalena מרלו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה
מרלו מדלנה מציע ניחוחות של פירות בשלים ותבלינים אלון עם רמזים של וניל אניס. טעמי פירות בשלים כוללים שזיף בהיר ופטל. טעמי פירות מברכים את החיך וטאנינים רכים ממסגרים את המרקם הטרי המצפה את הפה.