קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

פילאף אורז בר

פילאף אורז בר
פילאף אורז פראי עשוי להיות רק ההר ד ' אובר שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 3 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל 142 קלוריות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם יש לכם חומץ בלסמי, שמן קנולן, בצל וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 55 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 26%, וזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: פילאף אורז בר, פילאף אורז בר, ו פילאף אורז בר.

הוראות

1
בסיר מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים תערובת אורז עם תוכן של מנות תיבול ומים; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 25-30 דקות או עד שנוזל נספג.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
מיםמים
אורזאורז
3
מסירים מהאש; מערבבים פנימה את שאר החומרים. מכסים ומניחים לעמוד במשך 5 דקות.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מוסקטו ורוד תוסס יחף עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד יחף
מוסקטו ורוד מבעבע יחף הוא מתוק ועסיסי עם ניחוחות וטעמים נפיצים. הכי מוגש צונן (36-40 מעלות פרנהייט), זה מבעבע יש ניחוחות וטעמים של יסמין מנדרינית כתום משלימים פטל אדום, תות ורימון. תיהנו מהגימור הקרמי והעסיסי!