קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

פילה חזיר ברוטב דלעת

פילה חזיר ברוטב דלעת
בשר חזיר פילה עם רוטב זרעי דלעת עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 399 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 26 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לכם בשר חזיר tenderloin, מלח, שמן זרעי דלעתוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. נסו משמש מזוגג בשר חזיר Tenderloin עם עשבי תיבול וקרום זרעי חרדל, פודינג דלעת מאודה עם רוטב רום טנסי קשה זרעי דלעת שבירים, ו צלעות חזיר ודלעת עם ויניגרט זרעי דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב צ ' ילי, רוטב, מיץ תפוזים, וסוכר. שים חזיר בתבנית אפייה ולהוסיף מרינדה, הפיכת חזיר למעיל. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות ועד לילה.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים תנור ל-37
3
זרעי דלעת טוסט על תבנית אפייה עד שהם קפצו והם רק מתחילים חום, 7 עד 11 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
בואו מגניב. במעבד מזון, מערבולת 1/2 כוס זרעים לתוך משחה.
מרכיבים שתצטרך
5
גריל חום בינוני גבוה. חזיר גריל, פונה פעם אחת, עד מדחום קריאה מיידית מוכנס למרכז קורא 160, על 10 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
6
תן מנוחה 10 עד 15 דקות. מיצי מילואים.
7
בינתיים, במחבת בינונית על חום בינוני, לשלב ממרח זרעי דלעת, שמנת, שום, אבקת צ ' ילה, ומלח. לבשל, לטאטא עד מעובה, 3 עד 5 דקות. מערבבים במיצי חזיר שמורים.
מרכיבים שתצטרך
8
חותכים חזיר לתוך 1/2-in. מדליונים.
מרכיבים שתצטרך
9
רסס עם רוטב ושמן זרעי דלעת ומקשטים עם שאריות 1/4 כוס זרעי דלעת קלויים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אלמה דה לוס אנדס Reserva Malbec עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
Alma de Los Andes Reserva Malbec
Alma de Los Andes Reserva Malbec
ענבים נבחרים מעמק Agrelo ו-Uco מטופלים בשריה ארוכה ו-12 חודשים של טיפול באלון כדי לייצר את המלבק הטעים, הפירותי העוצמתי הזה, הכולל הערות של אוכמניות ובויזנברי עם מגע של מינרליות.