קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות50
מגזין

פילה מיניון פיקנטי

פילה מיניון פיקנטי
מיניון פילה פיקנטי יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ופרימלית מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 50 גרם חלבון, 14 גרם שומן, ובסך הכל 346 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 6. גשו לסופר וקנו סטייקים פילה בקר, פלפל קאיין, בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 25 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 93%, וזה מדהים. מתכונים דומים: פילה מיניון פיקנטי עם בצל מתוק בגריל, פילה מיניון, ו פילה מיניון.

הוראות

1
שלב את התבלינים; לשפשף על סטייקים. גריל, מכוסה, על אש בינונית עקיפה למשך 9-11 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום בשר צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; עשוי היטב, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
סטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומןסטייק צלעות חתוך כפול עם עצם (בערך 2 1/2 אינץ' עובי; בערך 2 1/2 פאונד), חתוך מעודפי שומן
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים