קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

פילה סלמון שומשום

פילה סלמון שומשום
צריך ללא גלוטן, ללא חלב ומנה עיקרית פסקטרית? פילה סלמון שומשום יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה 20% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 24 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 220 קלוריות. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם דבש, פילה סלמון, ג'ינג'ר טחון וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש בג'ינג'ר הטחון אתה יכול לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר מגובש כמו קינוח. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: פילה סלמון שומשום, פילה סלמון, ו פילה סלמון מזוגג.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת, שלבו את ששת המרכיבים הראשונים; הוסף סלמון. חותם תיק ולהפוך מעיל. מקררים במשך שעה 1, מפנה פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
מסננים וזורקים את המרינדה. בעזרת מלקחיים עם ידית ארוכה מרטיבים מגבת נייר בשמן בישול ומצפים קלות את מתלה הגריל.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת4 אונקיות גבינת חלב פרה מיושן באיכות גבוהה, כגון גבינת הדגל של ביצ'ר, מגוררת
3
הניחו את עור הסלמון כלפי מטה על מתלה הגריל. גריל, מכוסה, מעל חום בינוני חם או לצלות 4 ב. מהאש למשך 15-20 דקות או עד שהדגים מתקלפים בקלות בעזרת מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מיונז, ועוד, לפי הצורךמיונז, ועוד, לפי הצורך
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
4
מפזרים שומשום ובצל.
מרכיבים שתצטרך
מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, כדאי לשקול את התבלינים ואת הרטבים. שרדונה הוא חבר נהדר למנות חמאתיות וקרמיות, ואילו סוביניון בלאן יכול להשלים מנות עשבי תיבול או הדרים. אדום בהיר, נמוך טאנין כמו פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מרטין ריי קירח הר כרם שרדונה. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -46 דולר.
מרטין ריי קירח הר כרם שרדונה
מרטין ריי קירח הר כרם שרדונה
יין מתוחכם עם גרידת ליים בהירה וטרופית, מרנג לימון שמנת, תפוחים מוזהבים עסיסיים ואגסים אסייתיים מרובדים על בסיס דקדנטי של קרם ברולה ורמזים לפודינג וניל. יש לו חיך נקי אך רחב המושחז יפה על ידי המינרליות המוחלטת שלו. חלק וגמיש בחזית ובאמצע החיך, עם חומצות בהירות לאורך הצדדים וגימור.התאימו את השרדונה האלגנטית הזו לסביצ ' ה עם אבוקדו וליים.