קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

פילה פלינדר עם רוטב ביוארנייז

פילה פלינדר עם רוטב ביוארנייז
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן, ראשוני ופסקטריאני? פילה פלינדר עם רוטב ב ' ארנייז יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 201 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 9 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. אם יש לכם בצל, פלפל, פילה פלינדר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב אור חמאה אתה יכול לעקוב אחר זה עיקרי כמובן עם סקונס שיבולת שועל קלה כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 25 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף גרוע למדי של 38%. מתכונים דומים: פילה פלפל ממולא, פילה דג סול מצופה בפירורי לחם, ו פילה דג סול מכרז.

הוראות

1
מפזרים פילה עם פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
2
מחממים מחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה. פילה מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים 2 פילה למחבת; מבשלים 3 עד 4 דקות מכל צד או עד שהדגים מתקלפים בקלות כאשר הם נבדקים במזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים מהתבנית ושומרים על חום. חזור על התהליך עם פילה הנותרים.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים יין, בצל, שום וטרגון למחבת; מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לבינונית-גבוהה, ומבשלים 5 עד 7 דקות או עד שהנוזל מתאדה. מנמיכים את האש לנמוכה; מוסיפים חמאה, פטרוזיליה ומלח. מבשלים 2 דקות או עד שהחמאה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
טרגוןטרגון
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
כפית רוטב על פילה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
7
מגישים מיד.

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה להתאים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו עם דירוג 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
סנט מייקל-אפאן כעס פינו גריגיו
תלוי בקרקע ובמיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט עד לגידולים עליונים מוחלטים. הכרמים החמים וחשופים לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ הגיר הדשנה שלהם, הם דוגמה לספר לימוד. הכעס אלטו אדיג ' ה פינו גריגיו יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק משתלב היטב עם מרק דגים ודגים, חזה עופות גיני או פילה עגל.