קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

פיצה עוף ברביקיו

פיצה עוף ברביקיו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל מנגל עוף Pizzan. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 606 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 9g של שומן למנה. לכי לחנות וקחי שום מגורען, פלפל טרי, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצק פיצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיצה לקינוח בגריל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 25 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו המרינדה עוף ברביקיו הטוב ביותר, עוף צ'דר מנגל, ו סלט קצוץ עוף ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור העוף ולשפשף: פרפר חצאי חזה עוף.
מרכיבים שתצטרך
חצאי חזה עוףחצאי חזה עוף
עוף שלםעוף שלם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
שלב את הפפריקה, gsugar חום, שום מגורען, בצל מגורען, כמון, מלח, אבקת צ ' ילי ופלפל בשקית פלסטיק resealable ולנער היטב לערבב הכל יחד.
מרכיבים שתצטרך
שום מגורעןשום מגורען
בצל מגורעןבצל מגורען
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
פפריקהפפריקה
פלפלפלפל
כמוןכמון
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
4
מוסיפים את חזה העוף ומנערים שוב כדי לצפות אותם באופן שווה. מניחים בצד במקרר לפחות 30 דקות כדי להשרות בזמן שאתה מכין את כל השאר.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
5
מחממים גריל לחום גבוה.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
עבור רוטב ברביקיו: לקחת את צ ' ילי מיובש, לקרוע אותם, להשליך את הגבעולים והזרעים במקום בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי מיובשפלפל צ ' ילי מיובש
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
יוצקים עליהם מים רותחים ולתת לשבת במשך 5 עד 10 דקות כדי מחדש hydrate.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
8
לנקז ולהשליך את המים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
9
בסיר בינוני, מוסיפים את שמן קנולה, בצל ושום. זיעה על חום בינוני עד הבצל הם מאוד רך וריחני, על 8 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן קנולהשמן קנולה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
10
מוסיף את chiles ו בורבון ומבשלים 1 דקה כדי לתת קצת אלכוהול לשרוף.
מרכיבים שתצטרך
אלכוהולאלכוהול
בורבוןבורבון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
11
מוסיפים את הקטשופ, הריבות, סוכר חום ודבשה ומבשלים במשך 10 דקות כדי לתת לטעמים לבוא יחד. מחית ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
משמרמשמר
מולסהמולסה
קטשופקטשופ
12
הסר את העוף מן המרינדה ומבשלים על הגריל החם, 5 עד 7 דקות לכל צד כדי לקבל קצת צבע.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
13
הסר ולאפשר להתקרר. חותכים את ההטיה לחתיכות.
14
בשביל הפיצה. אבק ספסל (או קליפת פיצה אם יש לך אחד) בנדיבות עם קמח. קח את הכדור של בצק פיצה ולחץ החוצה לתוך דיסק, עובד אותו בעדינות מבפנים החוצה. המשך לעבוד ולמתוח את הבצק עד שיש לך על מעגל 12 אינץ'. הקרום צריך להיות נחמד ודק, בערך 1/8 אינץ ' עבה. הגדר על משטח מקומח ולחץ בעדינות כדי לשטח.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
קרוםקרום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
15
מורחים את רוטב ברביקיו על הפיצה בשכבה מאוד אפילו, דק. השאירו גבול לפי הצורך בקצוות. למעלה עם בצל אדום מגולח, פרוסות עוף מנגל ופרוסות גבינה. נקודה העליון עם כתמים נוספים של רוטב ברביקיו. החליקו את הפיצה לתנור פיצה חם ואפו עד שהקרום מבעבע וחרוך בקצוות, 12 עד 14 דקות. (אם אפייה בבית, להגדיר אבן פיצה בתנור ב 500 מעלות F כדי להתחמם במשך 1 שעה).
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
בצל אדוםבצל אדום
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
פיצה סטוןפיצה סטון
תנורתנור
16
כאשר נעשה זאת, להסיר מהתנור ולפזר את החלק העליון עם עלי כוסברה טריים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1אנצ'ו מיובש צ' ילהאנצ'ו מיובש צ' ילה3(חוֹרֶף)שימורי משמששימורי משמש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקוויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)וויסקי בורבון (מומלץ: Maker's Mark)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת משולשת, פרוסה, כמו הר הקוקגירל Creamery של Cowgirl. טאם.גבינת שמנת משולשת, פרוסה, כמו הר הקוקגירל Creamery של Cowgirl. טאם.1ניו מקסיקו יבשה או קליפורניה צ'ילהניו מקסיקו יבשה או קליפורניה צ'ילה1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טרייםעלי כוסברה טריים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)2(חוֹרֶף)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1צ'יפוטלה מיובשצ'יפוטלה מיובש2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ11 קילו קישואים,חמוצים כשריםחמוצים כשרים11 קילו קישואים,בצל מגורעןבצל מגורען11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרימלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כדור חנות-בצק פיצה קנה (אודותכדור חנות-בצק פיצה קנה (אודות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום פרוס דקבצל אדום פרוס דק2חצאי חזה עוף, ללא עצמות וללא עור, גזוזחצאי חזה עוף, ללא עצמות וללא עור, גזוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. Antinori Badian A Passignano Chiani Classico Gran Selezione עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
Antinori Badia a Passignano Chianti Classico Gran Selezione
בצבע אדום אודם עז, היין מציג ניחוחות הן של פירות והן את התחושות האופייניות של אלון, אשר מתמזגים בהרמוניה ומציעים גם הערות בלסמיות וגרפיט על האף. החיך עשיר, עם טאנינים גמישים ומאוזנים יחד עם הרעננות התוססת האופיינית לסנג ' ובזה. הסיום ואת טעם לוואי הם של התמדה בולטת לחזור על הערות של פירות יער הראשון הרגיש על האף.