קושירגיל
מוכן ב34 דק.
מנות4
ציון בריאות14
מגזין

פיצת אגס ובייקון קינואה

פיצת אגס ובייקון קינואה
המתכון אגס ופיצה קינואה בייקון יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 34 דקות. במנה עיקרית זו יש 516 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 21 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-32 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם מי ברז, שמן זית ארבוסנן, כדורי בייקון קנדיים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. נסו פיצה בייקון, אגס וגורגונזולה, אגס, גבינה כחולה ופיצה בסגנון פוקצ'ה בייקון, ו מתוק & מתוק אגס, בייקון & פיצה גבינה כחולה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Caposaldo קיאנטי. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
קיאנטי Caposaldo
קיאנטי Caposaldo
Caposaldo קיאנטי הוא אדום אודם עם בושם פירותי, מרקם חלק, מבנה מעולה וגימור ארוך, אלגנטי.הכי טוב עם פיצה, ופסטה עם רטבים על בסיס עגבניות או בשר.