קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות16
מגזין

פיצת עוף קלה של סאני

פיצת עוף קלה של סאני
פיצה עוף מנגל קל של סאני דורש על 55 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 905 קלוריות, 57 גר' של חלבון, ו 42 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם חלפיניו, שמן זית, חרדלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הסוכר החום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות קילו סוכר חום עם זיגוג חמאה חום כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. עם כפית ציון 63% המנה הזאת די טובה. נסו כריכי עוף ותפוחים קלים של סאני, מסעדת "איזי צ' יפוטלה " של סאני, עם מקרוני וגבינה אפויים., ו דבש קל בגריל של סאני אנדרסון-עוף דיז'ון (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 400 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
בסיר מעל חום בינוני מוסיפים את שמן הזית, הבצל, jalapenos וקמצוץ של מלח ופלפל, לפי הטעם. לבשל, ערבוב, עד הבצלים שקופים ומכרז, על 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מוסיף את השום, פפריקה, טימין, אורגנו, ולאחר מכן מערבבים היטב ומבשלים עד ריחני.
מרכיבים שתצטרך
אורגנואורגנו
פפריקהפפריקה
שוםשום
טימיןטימין
5
מוסיפים את הקטשופ, החרדל, רוטב ווסטרשייר, סוכר חום וחומץ. להעלות את החום בינוני גבוה ומבשל, תוך ערבוב מהיר, עד שהכל מעורבב וחלק. מנמיכים את החום לרתיחה ומוסיפים את העוף הקצוץ. מערבבים כדי מעיל את כל העוף, ולאחר מכן להסיר מן החום ולתת מגניב מעט.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
סוכר חוםסוכר חום
עוף שלםעוף שלם
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
6
בינתיים, לגלגל את הבצק על פי הוראות החבילה ולהתאים אותו על תבנית אפייה nonstick מלבני.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
שים את הקרום בתנור ואופים במשך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
הסר את הקרום מהתנור ומשאיר גבול 1 אינץ ' יוצקים את עוף ברביקיו ורוטב באופן שווה על הקרום. למעלה עם צ ' דר, פרמזן ומוצרלה, בסדר הזה.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
לשים את הפיצה עקף בתנור ואופים עד גבינת מוצרלה הוא מבעבע ואת הקצוות של הקרום הם חום זהוב, בכל מקום בין 6 ל 11 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוצרלהמוצרלה
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
הסר את הפיצה מהתנור ללוח חיתוך ולאפשר להתקרר במשך כמה דקות לפני חיתוך והגשה.
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
תנורתנור

מרכיבים

1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מוצרלה באפלו, קרוע לחתיכות 1 עד 2 אינץמוצרלה באפלו, קרוע לחתיכות 1 עד 2 אינץ11 קילו קישואים,טימין מיובשטימין מיובש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,פפריקה הונגרית או חמהפפריקה הונגרית או חמה1חלפיניו, קצוץחלפיניו, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן גרוסהפרמזן גרוסה391אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת קרום פיצה premade (מומלץ: Pillsbury פיצה קרום-קרום דק)חבילת קרום פיצה premade (מומלץ: Pillsbury פיצה קרום-קרום דק)1עוף צלוי, עור מושלך, בשר הוסר וקצוץעוף צלוי, עור מושלך, בשר הוסר וקצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1בצל וידליה, קצוץבצל וידליה, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ לבןחומץ לבן2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל צהובחרדל צהוב