קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות36
ציון בריאות8
מגזין

פירות וגבינות

פירות וגבינות
את המתכון ניתן להכין קבובי פירות וגבינה בערך 20 דקות. אתה מקבל הר ד ' אובר שמשרת 36. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 10 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 182 קלוריות. אם יש לכם ענבים, חסמו גבינת קולבי-מונטריי ג'ק, אננס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, צמחוני לקטו אובו ופרימל דיאטה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 42%. ציון זה הוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פירות וגבינות, קבובי גבינה ופירות, ו פירות וגבינות.

הוראות

1
חותכים גבינה לגושים או לפרוסות. אם תרצה, לחתוך צורות עם חותכים קטנים. לסירוגין משחילים גבינה ופירות על שיפודי עץ.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)
ציוד שתשתמש בו
שיפודי עץשיפודי עץ
2
מגישים מיד.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 40 דולר לבקבוק.
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
צ ' ארלס דה קזנוב טטה דה קובי ברוט
הבועות העדינות יוצרות חוט גדול על רקע זהוב. אף פירותי וטעמי סוכר שעורה ובריוש טעימים ומתמשכים. יין תוסס מאוד שהוא מאוד תכליתי. זוהי שמפניה בהירה, נוחה לכל צד!שמפניה זו משתלבת היטב עם רכיכות, מנות חזיר, גבינות עדינות ורכות ודגים עשירים.תערובת: 10% שרדונה, 30% פינו מיוניה, 60% פינו נואר