קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 45 דק.
מנות10
ציון בריאות2
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פלאן מקסיקני (פודינג קרמל אפוי)

פלאן מקסיקני (פודינג קרמל אפוי)
צריך קינוח ללא גלוטן וצמחוני? פלאן מקסיקני (פודינג קרמל אפוי) יכול להיות מתכון מצוין לנסות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 191 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו5 גרם של שומן. והוא יספק כ 10 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 3 שעות ו-45 דקות. גשו לסופר וקנו ביצים, קליפת תפוז, חלב ועוד מספר מצרכים לעשות היום. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו פודינג גבינת שמנת קרמל (Flan de Queso), פודינג אפוי (פלאן), ו פלאן פודינג פשוט שלי (Leche פלאן פיליפיני) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Windracer Russian River Pinot Noir עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 60 דולר לבקבוק.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.