קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות31
מגזין

פלפל Demi NY סטייק רצועת עם פטריות שלוקות שמן זית

פלפל Demi NY סטייק רצועת עם פטריות שלוקות שמן זית
Peppercorn Demi NY סטייק רצועת עם פטריות עלומות שמן זית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 989 קלוריות, 77 גר' של חלבון, ו 60 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. לך לחנות ותביא פלפל, פטריות כפתורים, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב תפוחי האדמה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחמניות בטטות תפוחי אדמה כקינוח. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו שמן זית עלומה עוף וצנוניות עם פסטו הדרים, סטייק בגריל ניו יורק רצועת עם רוטב חמש פלפל, ו סטייק חרוך מחבת עם פטריות (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הפטריות: בסיר מעל חום בינוני-גבוה, להביא את השמן לרתיחה קלה ולצמצם לחום בינוני. לאחר מכן מוסיפים את הפטריות ומבשלים עד החיצוני של הפטריות מתרכך, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הסר והחזק על צלחת עד ההגשה.
3
עבור סטייק: מחממים התנור ל 400 מעלות F. לחמם את תפוחי האדמה מוכנים ולהחזיק חם.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מחממים מחבת עבה עד סף עישון מעל חום בינוני גבוה. ואז מפזרים את הסטייקים במלח ופלפל משני הצדדים. מרחי את הסטייק על המחבת המחוממת. לצרוב בצד הראשון במשך 4 דקות. להפחית את החום בינוני, ולאחר מכן להעיף ולחזור על התהליך בצד השני. זה יגרום סטייק בינוני-נדיר. סיים את התנור לטמפרטורות גבוהות יותר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
5
לאחר הסטייק מבושל, להסיר מן המחבת לנוח, ולאחר מכן להוסיף את הגרגרים למחבת חם במשך 20 שניות. לאחר מכן להוסיף את דמי-glace ושום, מתחמם במשך 3 דקות. לאחר התחמם, להסיר מן החום ומערבבים את החמאה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
חמאהחמאה
שוםשום
סטייק.סטייק.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
כדי לשרת, מניחים רבע מתפוחי האדמה במרכז צלחת, ולאחר מכן מניחים את הסטייק המבושל טפטוף עם רוטב 1/4 כוס. סיים עם רבע מהפטריות ו 5 חתיכות של אספרגוס עלום ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
פטריותפטריות
תפוח אדמהתפוח אדמה
רוטברוטב
סטייק.סטייק.

יין מומלץ: מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר

סטייק יכול להיות מזווג עם מרלו, קברנה סוביניון, פינו נואר. אחרי הכל, בשר בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. בדרך כלל, סטייקים רזים הולכים טוב עם אדום בהיר או בעל גוף בינוני, כגון פינו נואר או מרלו, בעוד סטייקים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כגון קברנה סובינגון. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.