קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

פלפלים ממולאים צבעוניים

פלפלים ממולאים צבעוניים
פלפלים ממולאים צבעוניים יכולים להיות רק ללא גלוטן מתכון שחיפשת. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 593 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. גשו לסופר וקנו אורז, פלפל, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 61%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פלפלים ממולאים צבעוניים, צלעות חזיר ממולאות צבעוניות, ו סטייק בגריל ממולא במנגולד שוויצרי צבעוני וגבינה כחולה שמנת.

הוראות

1
מפוררים בשר בקר ל -2 קו. צלחת בטוחה במיקרוגל. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 1-1 / 2 דקות; מערבבים. מבשלים על 30-60 דקות גבוהות יותר או עד שהבשר כבר לא ורוד; מסננים.
מרכיבים שתצטרך
בקרבקר
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
2
מערבבים פנימה סלסה, תירס, מים, כמון, אורגנו, מלח ופלפל. מכסים ומיקרוגל גבוה למשך 2 דקות או עד שהתערובת מבעבעת סביב הקצוות. מערבבים אורז ו 1/2 כוס גבינה. מכסים ומניחים לעמוד במשך 5 דקות; מערבבים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אורגנואורגנו
גבינהגבינה
כמוןכמון
סלסהסלסה
מיםמים
תירסתירס
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
3
כף 1/2 כוס לכל חצי פלפל.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
4
מניחים על 12 אינץ'. צלחת עגולה חסינת מיקרוגל. מכסים באופן רופף ומבשלים גבוה במשך 6-8 דקות או עד שהפלפלים רכים, מסתובבים חצי סיבוב פעם אחת. מכסים ומניחים לעמוד 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
מפזרים גבינה שנותרה; מעליו ג ' לפנוס אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
גבינהגבינה