קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות3
ציון בריאות16
מגזין

פנקייק הולנדי

פנקייק הולנדי
פנקייק הולנדי עשוי להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. מתאים ל-3 מנות. מנה אחת מכילה 694 קלוריות, 17 גרם חלבון ו 44 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -45 דקות. אם יש לך חלב, תפוח, ביצה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. נסו פנקייק תינוק הולנדי, פנקייק תינוק הולנדי, ו פנקייק בייבי הולנדי מיני (מתכונים דומים).

הוראות

1
הפוך את הבלילה פנקייק על ידי שילוב קמח ומלח טחון טרי ופלפל. הפוך באר במרכז ולהוסיף 1 ביצה שלמה, 1 חלמון ביצה והחלב בהדרגה פועם כל הזמן. להפריש במקום קריר במשך 2 שעות. ממיסים חמאה 1 אונקיה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
הוסף אותו לתערובת הבלילה.
3
יוצקים את הבלילה לתוך המחבת ולסובב עד הבסיס מכוסה באופן שווה. כאשר החלק העליון נראה שעווה החלק התחתון מבושל. הפוך באמצעות סכין צבעים. מבשלים קלות ולאחר מכן להפוך פנקייק מן המחבת" הצד השני למעלה " על צלחת מנה מחוממת. (צד זה מקבל בישול מלא מאוחר יותר כאשר מכוסה על ידי בייקון צלוי.)
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
בסיסבסיס
ציוד שתשתמש בו
סכין צבעיםסכין צבעים
מחבתמחבת
4
להניח פרוסות בייקון על גבי 1 כף סירופ. שים צלחת תחת מטאטאים ומבשלים בייקון במשך 2 1/2 דקות. בינתיים להכין פנקייק שני. כאשר הבייקון מבושל לכסות אותו עם פנקייק השני. מסדרים פרוסות דקות של תפוח סביב החלק העליון של פנקייק. אבק עם סוכר וחתיכות קטנות של חמאה רכה. חזור אל broiler עד תפוחים רכים מזוגגים - כ 2 1/2 דקות. עכשיו תכין את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
תפוחתפוח
חמאהחמאה
בייקוןבייקון
סירופסירופ
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
5
מחממים את 1/4 כוס סירופ מייפל ואת הקרם במחבת.
מרכיבים שתצטרך
סירופ מייפלסירופ מייפל
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מערבבים את arrowroot ואת שאר 2 חלמונים ביצה יחד ולהוסיף אותם למחבת. כפי שהוא מגיע בעדינות לרתיחה להוסיף קמצוץ של קינמון. מערבבים כל הזמן כדי למנוע מסתלסל.
מרכיבים שתצטרך
ArrowrootArrowroot
חלמון ביצהחלמון ביצה
קינמוןקינמון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
הסר מהחום כאשר עבה ויוצקים על פנקייק.
8
מגישים חם צנרת-מיד.