קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

פנקייק תפוחי אדמה

פנקייק תפוחי אדמה
פנקייק תפוחי אדמה עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, ומתכון צמחוני מגישה 6 . מנה אחת מכילה 213 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה היהודית הזו. אם יש לכם עמילן תפוחי אדמה, בצל, מלחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 15 דקות. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. מתכונים דומים: צלעות תפוחי אדמה (פנקייק תפוחי אדמה הודי ממולא בשר), לביבות תפוחי אדמה פריך (פנקייק תפוחי אדמה), ו פנקייק תפוחי האדמה של אמא.

הוראות

1
באמצעות פומפיה יד או מעבד מזון, לגרוס תפוחי אדמה, עובד על קערה גדולה של מים קרים או לעתים קרובות העברת תפוחי אדמה גרוסים למים. לגרוס בצל ולהוסיף לקערה (אם באמצעות בצל ירוק, מילואים).
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
תפוח אדמהתפוח אדמה
בצלבצל
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
פומפיהפומפיה
קערהקערה
2
בואו לעמוד במשך 30 דקות.
3
מסננים תערובת תפוחי אדמה; לנגב קערה נקייה. עם הידיים שלך, לסחוט עודפי מים מקומץ גדול של תערובת תפוחי אדמה, ואז ערימה אותו על מגבת מטבח נקי. מצרף תפוחי אדמה בחוזקה במגבת ולסובב אותו לסחוט את הלחות שנותרה. חזור לייבש את כל תפוחי האדמה, באמצעות מגבות נקיות אם צריך. להחזיר תפוחי אדמה לקערה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מגבות מטבחמגבות מטבח
קערהקערה
4
מוסיפים ביצים, עמילן תפוחי אדמה, מלח ופלפל (ובצל ירוק, אם משתמשים) לקערה ומערבבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תפוחי אדמהעמילן תפוחי אדמה
בצל ירוקבצל ירוק
פלפלפלפל
ביצהביצה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
יוצקים שמן 1/2 אינץ 'למחבת 10 עד 12 אינץ' (עם צדדים לפחות 2 ב. גבוה) מעל חום בינוני גבוה. כאשר פני השטח של אדוות שמן מעט, לגרוף 1/3 כוס של תערובת תפוחי אדמה ביד אחת, ואז להפוך אותו על מרית רחבה. לשטח תערובת לתוך פנקייק על 1/2 אינץ ' עבה. בעדינות להחליק כל עוגה ממרית לתוך שמן חם, 3 עד 4 פנקייק לכל אצווה (לא פאן הקהל). מבשלים עד הקצוות של פנקייק הם פריך גם השחמה ו undersides הם חום זהוב (להרים עם מרית לבדוק), על 3 דקות. להסתובב ולבשל עד הצדדים הנותרים הם חום זהוב, על 3 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
מריתמרית
6
להעביר מגבות נייר לניקוז בקצרה, ואז להתחמם בתנור 200 בזמן שאתה מבשל פנקייק הנותרים.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
תנורתנור
7
מגישים חם.