קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

פסטה בעבודת יד ברוטב עגבניות וארטישוק

פסטה בעבודת יד ברוטב עגבניות וארטישוק
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל פסטה בעבודת יד עם רוטב עגבניות וארטישוק. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 564 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות גשו לסופר וקנו קמח, גבינת פקורינו רומנו, רסק עגבניות ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: שרימפס מתובל + פסטה ארטישוק עם רוטב עגבניות טרי, פסטה בעבודת יד עם פנצ'טה, עגבניות שרי ועשבי תיבול, ו פסטה ארטישוק עגבניות.

הוראות

1
במעבד מזון, דופק את הקמח עם המלח כמה פעמים. בקערה בינונית, להכות את הביצים עם שמן זית. עם המכונה על, לשפוך את הביצים ואת התהליך עד הבצק חלק, דביק צורות. לגרד את הבצק החוצה על משטח עבודה מקומח קלות ללוש עד חלקה. הבצק יהיה רך ועדיין מעט דביק.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים את הבצק לקערה בינונית ומשפשפים את פני השטח בשמן זית. מכסים בניילון נצמד ומניחים לעמוד בטמפרטורת החדר לפחות 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מחלקים את הבצק לשניים. על משטח מקומח קל, לרדד 1 חתיכת מלבן על 1/8 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
4
חותכים את הבצק לשניים. באמצעות חותך פיצה, לחתוך את הבצק לתוך 6-8 אינץ 'ארוך גדילים 1/3 אינץ' רחב. אבק 2 גיליונות אפייה גדולים עם קמח תירס בזהירות להניח את הגדילים על הסדינים; מפזרים את הגדילים עם קמח תירס כדי למנוע דבק. חזור עם הבצק הנותר. לכסות ולהניח בצד בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
5
ממלאים קערה גדולה עם מים וסוחטים חצי לימון לתוכו. עבודה עם 1 ארטישוק בכל פעם, הצמד את העלים החיצוניים. באמצעות סכין חדה, לחתוך את שני השלישים העליונים לקצץ את הבסיס ואת הגבעול. באמצעות כדור מלון או כפית, לגרוף את לחנוק פרוותי. לשפשף את הלב ארטישוק בכל רחבי עם חצי לימון הנותרים. חותכים את הלב 1/4 אינץ ' עבה ולשים בקערת מי לימון. חזור עם שאר 3 ארטישוקים.
מרכיבים שתצטרך
6
מסננים את הארטישוקים. בסיר בינוני, משלבים את הארטישוקים עם המניה, יין, שום, רסק עגבניות, שמן זית ופלפל מרוסק; מתבלים במלח ופלפל ומביאים לרתיחה. מבשלים על אש נמוכה, ערבוב כמה פעמים, עד ארטישוק הם רק רך והרוטב התעבה מעט, כ 30 דקות. מתבלים את הרוטב במלח ופלפל ומתחממים.
מרכיבים שתצטרך
7
מביאים סיר גדול של מים מומלחים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הפסטה ומבשלים, ערבוב, עד אל דנטה, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
9
מסננים ומעבירים לקערת פסטה גדולה ורחבה. כפית את הרוטב על הפסטה ולזרוק היטב.
מרכיבים שתצטרך
10
מפזרים את הפקורינו, בזיליקום ופטרוזיליה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך