קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות71
מגזין

פסטה פרימוורה

פסטה פרימוורה
פסטה פרימוורה היא אולי המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה עד 19 גרם חלבון 22 גרם של שומן, וסך הכל 558 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פסטה, ירקות, גבינת פרמזן, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 20 דקות. מתכונים דומים: פסטה פרימוורה, פסטה פרימוורה, ו פסטה פרימוורה.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

איטלקי בתפריט? נסה זיווג עם קיאנטי, Trebbiano, ו Verdicchio. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק). יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
פלסינה בררדנגה קיאנטי קלאסיקו (חצי בקבוק)
"מראה ברי טרי, עם רמזים של פרחים, עשבי תיבול טריים ושוקולד. גוף מלא, עם חיך טרי, טאנינים משולבים היטב וגימור מאוזן. הרבה דובדבן ותבלינים קלים. הטוב ביותר אחרי 2003."משקיף היין