קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
מגזין

פפרקקור השני

פפרקקור השני
פפרקקור השני הוא לקטו אובו צמחוני ומספק כ 24 מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 8 גרם שומן, ובסך הכל 190 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-114 היו אומרים שהוא פגע במקום. אם יש לכם ביצה, קינמון טחון, סירופ תירס וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. עם כפית ציון של 20%, המנה הזו לא כל כך גדולה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון פפרקקור (עוגיות ג'ינג'ר שבדיות), פפרקקור מחיטה מלאה (ללא חלב), ו פפרקקור של אמא (עוגיות זנגוויל).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת את החמאה והסוכר. מערבבים פנימה ביצה, סירופ תירס, מיץ תפוזים וגרידת תפוז. מנפים יחד את הקמח, הסודה לשתייה, הקינמון, הג ' ינג ' ר והציפורן; מערבבים לתערובת המוקרמת עד לאיחוד.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
סודה לשתייהסודה לשתייה
גרידה כתומהגרידה כתומה
סירופ תירססירופ תירס
קינמוןקינמון
חמאהחמאה
ציפורןציפורן
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מרדדים בצק לעובי 1/8 אינץ ' וחותכים לצורות בעזרת חותכי עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
4
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש. מגניב עוגיות על מתלי תיל.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. קו הרוחב לרמנדייר-ברנייר אקסטרה ברוט עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.