קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות5
סוגי מאכליםקלתית
אירועיםחג ההודיה
מגזין

פרלין פשטידת דלעת טבעונית בקרום קוקוס-פקאן

פרלין פשטידת דלעת טבעונית בקרום קוקוס-פקאן
חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 6 גר' של חלבון, 48 גרם של שומן, וסך הכל 621 קלוריות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו חמאה טבעונית, על ידי קרינן אלריך נובמבר, להכין מחבת springform ידי רירית התחתונה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה מושלם עבור חג ההודיה. עם כפית ציון של 55% המנה הזאת די טובה. מתכונים דומים: עוגת דלעת פקאן-פרלין, עוגת דלעת עם ציפוי פרלין פקאן, ו דלעת תבלינים וופלים W / סירופ פקאן פרלין.

הוראות

1
עוגת דלעת ללא גלוטן של קרינה עם פרלין וקרום קוקוס-פקאן
מרכיבים שתצטרך
2
By Karina Allrich November 2010.המפתח לגרסה זו של פשטידת דלעת טבעונית הוא קרם קשיו. זה מעבה את פודינג הדלעת מילוי ללא ביצים. אני לא צוחק. זו פשטידה יפהפייה. אתה תאהב את זה. וכך גם האורחים שלך.החוכמה היא לעשות את זה לפני הזמן - ולתת את העוגה הזדמנות להירגע ביסודיות.הכן מחבת קפיץ 9 אינץ ' על ידי רירית התחתונה עם פיסת נייר קלף. (הערה: המתכון הזה באמת צריך מחבת 9 אינץ ' - אני מתכוון לזה. אל תשתמשי במחבת קטנה יותר, מתוקה. זה עלול לעלות על גדותיו.) ראשית, להפוך את הקרום.מרכיבי הקרום:1 כוס flaked קוקוס אורגני לא ממותק 1 כוס פקאן pieces1 / 2 כוס כל המטרה ללא גלוטן קמח blend1/2 כוס סוכר חום אור אורגני 2 כפיות קרקע cinnamon5 כפות חמאה טבעונית (אני משמש איזון כדור הארץ)הוראות:מחממים את התנור ל 177°.
מרכיבים שתצטרך
3
מניחים את כל החומרים היבשים לתוך קערת מעבד מזון ודופק עד התערובת נראית כמו חול גס.
4
מוסיפים את החמאה הטבעונית ואת הדופק כמה פעמים בצרורות קצרים עד הפירורים לחים ולהתחיל ליפול מן הצדדים של הקערה.לזרוק את הפירורים לתוך מחבת העוגה ולהפיץ אותם באופן שווה. באמצעות האצבעות שלך בעדינות ללחוץ את הפירורים על פני התחתון במעלה הצדדים-על 2/3 של הדרך למעלה.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים במרכז התנור במשך כ 7 דקות-להגדיר.
6
הסר את המחבת והנח בצד.בינתיים... תעשה את המילוי שלך.