קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות12
ציון בריאות21
מגזין

צ'ילי בקר שמנמן

צ'ילי בקר שמנמן
ניתן להכין את המתכון צ'ילי בקר צ'אנקי תוך כ-35 דקות. מתאים ל-12 מנות. תמורת $1.73 למנה, מתכון זה מכסה 26% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד מהמנה הזו מכיל בערך 33 גרם חלבון, 18 גרם שומן ובסך הכל 449 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזו. זה יהיה להיט באירוע הסופרבול שלך. אם יש לכם רסק עגבניות, עגבניות משומרות, אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 59%, שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: צ'ילי בקר צ'אנקי, צ'ילי בקר צ'ילי וצ'ילי בקר.

הוראות

1
בשקית ניילון גדולה מערבבים את הקמח, הטימין והרוזמרין; מוסיפים קוביות בקר, כמה בכל פעם, ומנערים לציפוי.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צהוב מתוק, חתוך לחתיכות בגודל 3/4 אינץ'פלפל צהוב מתוק, חתוך לחתיכות בגודל 3/4 אינץ'
צווארי עוףצווארי עוף
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
קליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובהקליפת ליים מגוררת נוספת, לא חובה
2
בתנור הולנדי מבשלים קוביות בקר ובשר בקר טחון על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
פלפל צהוב מתוק, חתוך לחתיכות בגודל 3/4 אינץ'פלפל צהוב מתוק, חתוך לחתיכות בגודל 3/4 אינץ'
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מוסיפים את שאר החומרים מלבד הגבינה. מכסים ומבשלים 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
4
מקשטים בגבינה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץתבשיל בשר בקר, חתוך לקוביות 1 אינץ397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מרק בשריכול מרק בשר425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו, שטוף סחוטיכול שעועית פינטו, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מרוסקות יכולעגבניות מרוסקות יכול907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל אחד) שעועית צ'ילי, ללא ציורפחיות כל אחד) שעועית צ'ילי, ללא ציור63אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שן שום, טחוןשן שום, טחון113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קצוץ צ'ילי ירוקיכול קצוץ צ'ילי ירוק75אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד2(חוֹרֶף)כמון טחוןכמון טחון1עד 2 פלפלי ג'לפנו, זרעים וטחוניםעד 2 פלפלי ג'לפנו, זרעים וטחונים1גדולבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש3טיפותרוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)can white or red kidney beans, rinsed and drainedcan white or red kidney beans, rinsed and drained12ריבס, קצוץ טרי או קפואגבינת צ'דר מגורדת, לא חובהגבינת צ'דר מגורדת, לא חובה2(יכול להיות או להרחיק)each dried thyme and rosemary, crushedeach dried thyme and rosemary, crushed170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רסק עגבניותרסק עגבניות1(יכול להיות או להרחיק)each pepper, white pepper and cayenne peppereach pepper, white pepper and cayenne pepper

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הן אפשרויות נהדרות עבור צ'ילי קון קרנה. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Poema Cavan Extra Dry. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-9 דולר.
Poema Cava Extra Dry
Poema Cava Extra Dry
מציג ניחוחות פריכים של תפוחים ירוקים, גיר ופרחי אביב, וטעמי פירות טריים וחריפים בפה עם שמץ של מתיקות שמאוזנת היטב על ידי חומציות. אפרטיף נהדר, יין זה משתלב גם עם מנות ראשונות וטארטים מלוחים.