קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

צ'ילי שעועית אדומה צמחונית

צ'ילי שעועית אדומה צמחונית
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל אמריקאי. נסו להכין צ'ילי שעועית אדומה צמחונית בבית. מתאים ל-6 מנות. מנה עיקרית זו כוללת 313 קלוריות, 23 גרם חלבון ו-14 גרם שומן למנה. מתכון זה מכסה 25% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 476 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך בצל, שיני שום, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 שעות ו-10 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 87%. מתכונים דומים: תחרות צ'ילי שנתית 8: כניסה - צ'ילי צמחוני עם שלוש שעועית + תפריט שבועי, צ'ילי צמחוני עם שלוש שעועית וצ'ילי צמחוני שלוש שעועית.

הוראות

1
ב-4 qt. בישול איטי, מערבבים את כל החומרים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 5-6 שעות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
2
מגישים עם שמנת חמוצה וגבינת צ'דר אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
1 קופסת תירס לבן (מרוקן)1 קופסת תירס לבן (מרוקן)
לחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובהלחם פומפרניקל פרוס עבה, לא חובה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

צ'ילי בתפריט? נסה להתאים עם קאווה, שיראז וגרנאש. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV Johnson Estate Cream Sherry. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
NV Johnson Estate Cream Shery
NV Johnson Estate Cream Shery
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ומגע של עץ אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי מתמשך. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה אהוב לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי לטבילה ב""סגנון איטלקי"". "