קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות30
מגזין

צ'אנה מסאלה (קארי חומוס)

צ'אנה מסאלה (קארי חומוס)
צ'אנה מסאלה (חומוס קארי) יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 17% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 252 קלוריות, 12 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. זה עובד היטב כתוספת משתלמת מאוד. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. זה הביא לך את כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו כוסברה, בצל, ג'ינג'ר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 93%. הציון הזה אדיר. נסו צ'אנה מסאלה (קארי חומוס), חנה-חומוס, תפוחי אדמה וכרובית קארי, ו קארי חומוס (חנה מסאלה) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב בבלנדר את העגבניות, כמחצית הבצל, הג ' ינג ' ר וקמח האורז; מערבבים לעיסה.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
עגבנייהעגבנייה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
2
מחממים את השמן וזרעי הכמון במחבת גדולה על אש בינונית-גבוהה עד שהכמון מתנפח וזהוב. מבשלים את יתרת הבצל בשמן החם כ -3 דקות. מערבבים את תערובת העגבניות המעורבת, שעועית הגרבנזו, אבקת הקארי והמלח לבצל; מכסים ומבשלים עד שהם חמים, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
אבקת קאריאבקת קארי
כמוןכמון
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מקשטים בכוסברה להגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

שנין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם אפשרויות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסייתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן-אך הלבנים החומציים הללו משתלבים עם מספר ארוחות מסורתיות, חריפות או לא. לובנזי שנין בלאן עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
לובנזי שנין בלאן
לובנזי שנין בלאן
יין יפה כמו קייפטאון עצמה. 100% נבחר ביד שנין בלאן גדל באזור סווארטלנד המפורסם של דרום אפריקה. מיוצר באמצעות תערובת ענבים שמקורם באוסף מגוון של קרקעות סווארטלנד, כאשר כל פיסת אדמה שמה את חותמה על היין הסופי. מיועד לאותם ימי שמש חמים שלא נראה שהם מסתיימים.