קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות8
ציון בריאות3
מגזין

צ'דר עוף מוסטצ' ולי

צ'דר עוף מוסטצ' ולי
צ'דר עוף מוסטצ' ולי יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 22 גרם חלבון, 23 גרם שומן, ובסך הכל של 325 קלוריות. אם יש לכם גבינת צ'דר, פימינטוס, בזיליקום ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 35%. הציון הזה לא כל כך מדהים. נסו פסטו עוף מוסטצ'ולי, עוף ותרד מוסטצ'ולי, ו מוסטצ'ולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר גדול הקפיצו בצל וסלרי בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את המרקים, החלב, הפטריות, הפימינטוס, הזיתים, רוטב ווסטרשייר והתבלינים.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת12 חבילות כל אחת) אפונה קפואה, מופשרת
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את העוף, מוסטצ 'ולי, 3/4 כוס גבינת צ' דר והגבינה השוויצרית; לזרוק לערבב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
גבינה שוויצריתגבינה שוויצרית
MostaccioliMostaccioli
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
3
יוצקים לתוך 13-ב משומן. איקס 9-אין. תבנית אפייה. מכסים ואופים בחום של 350 מעלות למשך 40 דקות. לחשוף; מפזרים גבינת צ ' דר שנותרה ואופים 15-20 דקות יותר או עד להמסה של מבעבע וגבינה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף מבושל חתוך לקוביותעוף מבושל חתוך לקוביות283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק עוף, לא מחוזקיכול קרם מרוכז של מרק עוף, לא מחוזק283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מחוזקיכול קרם מרוכז של מרק פטריות, לא מחוזק1(יכול להיות או להרחיק)כל בזיליקום מיובש, אורגנו ופלפלכל בזיליקום מיובש, אורגנו ופלפל11 קילו קישואים,5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול פטריות גבעולים וחתיכות, סחוטיכול פטריות גבעולים וחתיכות, סחוט1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס פימיאנטו-זיתים ממולאיםפרוס פימיאנטו-זיתים ממולאים57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)jar diced pimientos, סחוטjar diced pimientos, סחוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה, מחולקתגבינת צ'דר גרוסה, מחולקת113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינה שוויצרית גרוסה כוסגבינה שוויצרית גרוסה כוס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר