קושירגיל
מוכן ב22 דק.
מנות12
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

צ'דר פריך-וופלים קמח תירס

צ'דר פריך-וופלים קמח תירס
המתכון פריך צ'דר-וופלים קמח תירס יכול להיות מוכן אם תרצו תוך כ-22 דקות. אתה מקבל ארוחת בוקר שמגישה 12. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 255 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 16 גרם של שומן למנה. אם יש לכם פקאן, סודה לשתיה, חלב חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו וופלים מקמח צ'דר, נקניק צ'דר וופלים קמח תירס, ו בייקון וופלים קמח תירס צ'דר (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנפות יחד הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה. מערבבים בגבינה ופקאנים.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פקאניםפקאנים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים את הביצים ואת 3 המרכיבים הבאים; מערבבים בעדינות לתוך מרכיבים יבשים רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
3
כף הבלילה כוס 1 ערמות באופן שווה על מחומם מראש, משומן קלות ופל ברזל. מבשלים 5 עד 10 דקות או עד קריספ ועשה. חזור עם הבלילה שנותרה.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל
4
מעבירים וופלים לתבנית אפייה, ומתחממים, חשופים, בתנור עד 200 עד למועד ההגשה. הוופלים יכולים להיות קפואים בשקיות מקפיא zip-top וחומם בתנור או בתנור טוסטר.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
טוסטרטוסטר
תנורתנור
5
הערה: כדי להפוך את הוופלים הבלגיים, כפית 2 כוסות הבלילה לתוך מחומם מראש, משומן וופל בלגי עם 4 רשתות מרובעות. לבשל עד קריספ ועשה.
ציוד שתשתמש בו
וופל ברזלוופל ברזל

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.